onsdag den 18. januar 2012

Size matters...

Er navnet på neglelakken fra Essie, der pt. er min yndlings, og som jeg lige har lagt på neglene. Så krydser jeg bare fingre for, jeg ikke (som sædvanlig) får lavet hakker i den med det samme. Jeg er virkelig dårlig til, at lade være med at støde neglene ind i alt muligt mens det tørrer! På trods af, jeg egentlig synes, det er rimelig besværligt, er jeg (i perioder) helt afhængig af at have neglelak på. Jeg kan nærmest føle mig nøgen uden. Okay, overdrivelse fremmer forståelsen...

Neglelakken har en lækker dybrød farve med et skær af pink, der gør at den er lidt mere end "just another" rød neglelak. Om vinteren kan jeg godt lide en lidt mørkere farve neglelak, som den her, men om sommeren er jeg meget mere til lyse farver. Essie laver, efter min mening, de bedste neglelakker. De er godt nok i den lidt dyrere ende af klassen, men min erfaring siger mig også, at man får hvad man betaler for! Og med den kære Essie synes jeg i hvert fald, man får en neglelak, der både dækker og holder godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar